Shop Mobile More Submit  Join Login
Tom's Secret by LucasMaxBros Tom's Secret by LucasMaxBros
And she never spoke of it again.

Rarity's mane does take some work. But I love drawing it on paper! Digitally, not so much.

So yeah, theres Tom's secret. If you've ever watched Thwomp's: the Movie (go on youtube!) there was a segment like this. It's not where I got the idea for this, but they're similar.

I also adore the last panel!

Rarity is of MLP: FiM owned by Hasbro, and Kirby owned by Hal/Nintendo!
Add a Comment:
 
:iconteamloquenders:
teamloquenders Featured By Owner May 2, 2014  Student Digital Artist
i do a translation of this hilarius comic! teamloquenders.deviantart.com/…
Reply
:iconlucasmaxbros:
LucasMaxBros Featured By Owner May 2, 2014  Hobbyist Digital Artist
Oh that's neat, thanks!
Reply
:iconpink-doodlr:
Pink-Doodlr Featured By Owner Feb 15, 2014  Student Digital Artist
so...... Rock kirby huh?

:rofl:
Reply
:iconsongmina:
SongMina Featured By Owner Oct 31, 2013
Wow.. I expected it to become a dimond.. but this is.. AWESOME! I am a dummy! 
Reply
:iconsfaccountant:
SFaccountant Featured By Owner Oct 14, 2013
He's all like: "Fine, your loss lady. Kthnxbai."
Reply
:iconpokemariofan14:
PokeMarioFan14 Featured By Owner Jul 26, 2013
No, really. This is TOTALLY unexpected! :rofl:
Reply
:icontruffulacheese989:
truffulacheese989 Featured By Owner Jul 25, 2013  Hobbyist Traditional Artist
LOLZING!faving
Reply
:iconicedkirby101:
icedkirby101 Featured By Owner Jul 22, 2013
Really?!
Reply
:iconamyroxechao:
AmyRoxeChao Featured By Owner Jul 19, 2013  Hobbyist Artist
:iconkirbyplz:
Reply
:iconkatieladybuggie:
Katieladybuggie Featured By Owner Jul 10, 2013  Hobbyist Photographer
YAY!!!!!!! KIRBY!!!!!!! :D :D :D
Reply
:iconrhicune3331:
RhiCune3331 Featured By Owner May 14, 2013  Hobbyist Artist
we was kirby
Reply
:iconlost-our-dreams:
Lost-Our-Dreams Featured By Owner Apr 9, 2013  Student Digital Artist
lol
Reply
:iconcs-epicness:
CS-epicness Featured By Owner Mar 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
? whats that? im confused.....EXPLAIN PLZ!!!!!
Reply
:iconfeatherf1ame:
featherf1ame Featured By Owner May 26, 2013  Hobbyist General Artist
It was a charecter from a game named kirby, which is a cheese puff :D
Reply
:icondusknoir64:
dusknoir64 Featured By Owner Apr 15, 2013
that is kirby
Reply
:icondippygamer64:
dippygamer64 Featured By Owner Mar 28, 2013
Kirby was in Stone kirby form, so when he jumped, he turned back to normal.
link: [link]
Reply
:iconluigikirby64:
luigikirby64 Featured By Owner Mar 31, 2013
oh now i get it XD
Reply
:icondippygamer64:
dippygamer64 Featured By Owner Mar 31, 2013
You're welcome.
Reply
:iconluigikirby64:
luigikirby64 Featured By Owner Mar 31, 2013
X3
Reply
:icondippygamer64:
dippygamer64 Featured By Owner Mar 31, 2013
8D
Reply
:iconluigikirby64:
luigikirby64 Featured By Owner Mar 31, 2013
by the way kirby suposed be stone kirby
Reply
:icondippygamer64:
dippygamer64 Featured By Owner Mar 31, 2013
Well, that was in super smash bros so that was different.
Reply
(2 Replies)
:iconkilleroreoxd:
KillerOreoXD Featured By Owner Mar 18, 2013
haha should have seen that coming
Reply
:iconcommanderex:
CommanderEX Featured By Owner Dec 20, 2012
Well, it still could be worse, Kirby would eat Rarity and take her form.
Reply
:icondarkwee009:
darkwee009 Featured By Owner Oct 3, 2012
And then Kirby meets with Pinkie....
Reply
:iconshoyru255:
shoyru255 Featured By Owner Sep 20, 2012
shoyru: *looks up* where is he going (he wasn't discorded because he let a shadow clone get discorded so yeah he fooled discord with a shadow clone)
Reply
:iconleon-z:
Leon-Z Featured By Owner Aug 22, 2012
Oo....woa...that wa.s..unexpected.....XDDDDDDDDDDD...but hilarious
Reply
:iconwillmaxthegmodmaster:
Willmaxthegmodmaster Featured By Owner Aug 20, 2012  Hobbyist General Artist
lmao
Reply
:iconascalpius:
Ascalpius Featured By Owner Aug 12, 2012
HAHAHAHAAHAHHHAHAHA *cof cof* HAHAHAHA
MAN! i did NOT suspect that of happening
Reply
:iconhailrarity:
HailRarity Featured By Owner Aug 5, 2012
XD The last panel.
Reply
:iconkeaton-furman-prower:
keaton-furman-prower Featured By Owner Aug 2, 2012
So... Discord plays Kirby?!
Reply
:iconrelogik:
ReLogik Featured By Owner Aug 1, 2012  Hobbyist General Artist
WHAT A TWEEST!
Reply
:iconsuperchaoskg:
SuperChaosKG Featured By Owner Aug 1, 2012
BWAHAHAHA!!
Reply
:iconitsfrompeople:
ItsfromPeople Featured By Owner Aug 1, 2012
The funny thing is that Kirby's stone ability actually works like this.
Reply
:iconbryfury:
bryfury Featured By Owner Aug 1, 2012
woah, so unexpected..... dat twitch is my reaction to this + many laughs
Reply
:iconform89:
form89 Featured By Owner Jul 30, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
Kirby you devil you, love them and leave them scarred for life :iconohyouplz:
Reply
:iconeagle3302:
Eagle3302 Featured By Owner Jul 30, 2012
WTF? did not expect that XD
Reply
:iconsonicrainboom12x:
SonicRainBoom12X Featured By Owner Jul 30, 2012
lol flappy arm panel 3
Reply
:icondevifan2:
devifan2 Featured By Owner Jul 30, 2012
HA HA Pinkie Sense joke would make it better :3
Reply
:iconaqomxg:
AqomXG Featured By Owner Jul 30, 2012
What?....O_
Reply
:iconcirnonokoibito:
cirnonokoibito Featured By Owner Jul 30, 2012
well that was random as hell.
Reply
:icondrewcopenhaver:
DrewCopenhaver Featured By Owner Jul 30, 2012
Bwahahaha, fantastic. That was completely unexpected and the twitching at the end is just perfect.
Reply
:iconrarodar:
Rarodar Featured By Owner Jul 29, 2012
Love it, Kirby was my man in smash bros.
Reply
:iconsbstrollerpadawan:
Sbstrollerpadawan Featured By Owner Jul 29, 2012  Hobbyist Writer
:iconwaitwhatplz:
Reply
:iconzozeyc:
ZozeyC Featured By Owner Jul 29, 2012
OMG YES
Reply
:iconpunisher143:
Punisher143 Featured By Owner Jul 29, 2012
Kirby X Rarity OTP! <3
Reply
:icon1trik:
1Trik Featured By Owner Jul 29, 2012
THIS MUST BE ANIMATED!!!!!

KIRBY FLYING IN MOTION WOULD MAKE THIS HILARIOUS, like from Kirby SuperStar for the snes where his cheeks are fat lookin
Reply
:iconflaphedge:
FlapHedge Featured By Owner Jul 29, 2012  Hobbyist Artist
OMG OMG OMG OMG OMG OMG
KIRRRRRRRRRBBYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!
LOL
Reply
:icondarthmaul22:
Darthmaul22 Featured By Owner Jul 29, 2012
His planet needed him.
Reply
:iconghost-sparta:
Ghost-Sparta Featured By Owner Jul 29, 2012
LOL
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1000 × 4600




Details

Submitted on
July 27, 2012
Image Size
1.1 MB
Resolution
1000×4600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
34,927
Favourites
511 (who?)
Comments
420
Downloads
632
×